Gaming

Rosemary’s  Fate – Life worth living

Rosemary’s Fate: Life worth living to pierwsza na świecie Dynamic Audio Dark Adventure Game. Poznaj losy i dokonaj wyborów z perspektywy różnych bohaterów: Rose, Mary i Thomasa. Och, (nie) jest jeszcze kot Blinky. Przekonasz się, że Przeszłość i Przyszłość dzięki energii Międzyświata, są w ciągłym ruchu jak Teraźniejszość. Istnieje wiele zakończeń, a Ty zdecyduj sercem lub rozumem, którędy podąży przeznaczenie (fate).

Autentyczne miejsca, wydarzenia historyczne, ludzkie odkrycia, stały się inspiracją dla tej historii o pozornie niemożliwych do pokonania trudnościach, które to właśnie Ty możesz przezwyciężyć. Kiedy przekroczysz granice kwantowych paradoksów w grze, z zaskoczeniem odkryjesz, że aby zobaczyć nie zawsze trzeba patrzeć.

Dynamic & Audio

  • Rosemary’s Fate to pierwsza gra audio, która wykracza poza ramy gatunku. Nie ma narratora, który opowiadałby graczowi, co go otacza i jaka jest sytuacja. Tutaj gracz sam musi wnioskować co zrobić. Słyszy dźwięki i decyduje: wróg czy przyjaciel; z lewej strony skrzypią drzwi od szafy – może tam się schować? A może nadciąga niebezpieczeństwo?
  • W Dynamic Audio Game wyobraźnia gracza jest stymulowana niesamowitą zdolnością człowieka do „widzenia przez dźwięki” w ciemności. Scena audio, specjalnie przygotowana na potrzeby Rosemary`s Fate, pełni tę samą funkcję, co grafika w podobnych grach wideo. Postaci w grze zachowują się, jakby nie istniały żadne ograniczenia, natomiast gracz poprzez dźwięki widzi całą akcję w wyobraźni.
  • Dzięki przemyślanemu modelowi fizycznej symulacji możesz używać zwykłych słuchawek i dokładnie eksplorować każdy z trzech wymiarów czasoprzestrzeni, doświadczając znacznie głębszej immersji.
  • Fabuła w Rosemary`s Fate składa się z 3 części. W Teraźniejszości Thomas musi zdecydować  co tak naprawdę jest dla niego najważniejsze. W Przeszłości, w mrokach wojny, Rose pragnie ocalić życie warte życia. W Międzyświecie, zagubiona Mary szuka odpowiedzi w paradoksach (meta)fizyki. I Blinky…chciałbyś przekonać się jak to jest być kotem? 
  • Decyzje, które podejmiesz teraz, rodzą konsekwencje w przyszłości i przeszłości, rozchodzą się jak fale po wodzie.
  • Odkryj ponad 100 indywidualnie zaprojektowanych i nazwanych lokacji. 
  • Jest także Mapa, którą zawsze możesz użyć jak pochodni w mrocznych podziemiach.

Game

  • Ponad 7 godzin głęboko angażującej rozgrywki.
  • Autentyczne miejsca akcji m.in. w dawnym szpitalu psychiatrycznym i starym klasztorze w Owińskach.
  • W fabułę wplecione wątki mrocznych, ale i heroicznych epizodów Drugiej Wojny Światowej.
  • Inspiracje współczesną nauką np. paradoks kota Schrödingera, butelka Kleina, autentyczne odgłosy gwiazd, pulsarów a nawet zderzenie czarnych dziur. 
  • Sugestywne opisy bohaterów gry oraz istot nie zawsze żywych, czy z krwi i kości.  
  • Indywidualnie przygotowywane dźwięki do każdej sceny.
  • Oryginalna ścieżka dźwiękowa z interaktywnymi aplikacjami i pełnym artbookiem.
  • Planowane aktualizacje i rozszerzenia.
Platformy: